
Nabídka společnosti Pfanzelt zahrnuje několik typů navijáků. Všechny mají společné základní znaky, kterými jsou: robustnost, kompaktnost a nízká hmotnost díky použití jemnozrnné oceli. Zadní štíty jsou navrženy tak, aby poskytovali traktoru ve všech šířkách maximální stabilitu. Všechny naše navijáky jsou vybaveny tažným závěsem pro možnost zapojení a přetažení valníku, vozu. Výhodou je i stavba navijáku pomocí modulárního systému, díky kterému je vždy zajištěna u všech komponentů maximální kvalita.
MySelf

Jak v zemědělství / lesnictví, tak i v environmentálním managementu je často vyžadován naviják pro záchranu vozidel nebo vytažení jiných předmětů. MySelf přední naviják pro byl speciálně navržen pro tuto činnost. Jednoduše namontovaný hydraulicky ovládaný lanový naviják je upevněn do 3-bodového závěsu a poháněn pomocí rychlospojek. To znamená, že jej lze připojit a odstranit během několika minut podle potřeby.
BW 0105 | BW 0105 se sklopným štítem | |
Tažná síla spodní polohy lana | 50 kN | 50 kN |
Tažná síla horní polohy lana | 38 kN | 38 kN |
Převodovka | Šneková převodovka v olejové lázni | |
Speciální lesnický kabel (vysoká hustota) | Ø 12 mm x 50 m |
Ø 12 mm x 50 m |
Průměrná rychlost kabelu při 80 l / min | 10.1 m/min | 10.1 m/min |
Šířka štítu | 1,010 mm | 1,600 mm |
Hmotnost (s kabelem) | cca. 220 kg | cca. 1,000 kg |
S-line

Nová řada Pfanzelt S-line změnila pohled na lanové navijáky. Díky navijáku S-line nyní společnost Pfanzelt nabízí kabelové navijáky s převodovkou speciálně určené pro poloprofesionální dodavatele a pěstitele stromů s atraktivním poměrem cena / výkon. Konstrukce je stejná jako u větších modelů, pouze rozměry byly změněny tak, aby odpovídaly velikosti obvykle menších traktorů.


Jednobubnové lanové navijáky | S 150 | S 160 | S 172 |
Tažná síla spodní vrstvy lana v kN | 50 | 60 | 72 |
Tažná síla horní vrstvy lana v kN | 40 | 47 | 56 |
Střední rychlost lana při 540 (m/s) | 0,57 | 0,57 | 0,57 |
Lanová kapacita Ø / m x mm | 11 x 100 | 11 x 100 | 11 x 100 |
Sériově dodávané lano | 10 x 70 | 11 x 70 | 12 x 60 |
Sériová šířka přibližovacího štítu mm | 1500 | 1500 | 1800 |
Kategorie tříbodového závěsu | Kategorie 2 a 3 | ||
Dálkové ovládání | Série | ||
Vícelamelová spojka | Série | ||
Vícelamelová brzda | Série | ||
Mechanické řazení lana | ○ | ○ | ○ |
Náběhová brzda lana | ○ | ○ | ○ |
Odvijení lana | ○ | ○ | ○ |
Sklopný štít | - | - | - |
Ochranná mříž (dle UVV) | ● | ● | ● |
Kloubový hřídel | ● | ● | ● |
Hmotnost (cca bez lana) | 390 | 420 | 450 |
PRO-line

Snadné používání, ergonomický design a bezpečnost pro uživatele a vozidlo byly rozhodujícími faktory pro další vývoj úspěšné série. Během přepracování byl kladen velký důraz na osvojení funkcí, které se osvědčily během mnoha desetiletí. Další vývoj se týkal například optimalizace hydraulického okruhu pro ještě kratší reakční doby a více technických možností. Nový vnější tvar nabízí větší ochranu traktoru a větší pracovní komfort. Tím se kromě ergonomicky uspořádaných úložných prostorů zlepšila také přístupnost pro údržbářské práce.


Jednobubnové lanové navijáky | P170AKTION | P172 | P185AKTION | P186 | P1102 |
Tažná síla spodní vrstvy lana v kN | 70 | 72 | 85 | 86 | 102 |
Tažná síla horní vrstvy lana v kN | 56 | 56 | 67 | 62 | 78 |
Střední rychlost lana při 540 (m/s) | 0,57 | 0,57 | 0,43 | 0,43 | 0,43 |
Lanová kapacita Ø / m | 12 x 80 | 12 x 100 | 13 x 110 | 13 x 140 | 14 x 120 |
Sériově dodávané lano Ø / m | 12 x 80 | 12 x 60 | 13 x 70 | 13 x 120 | 14 x 100 |
Sériová šířka přibližovacího štítu mm | 1800 | 1800 | 2000 | 1800 | 1800 |
Kategorie tříbodového závěsu | Kategorie 2 a 3 | ||||
Řídicí jednotka | Elektrická tlačítková ovládací jednotka s magnetickým ventilem | ||||
Pohon | Mechanický přes čelní převod v olejové lázni | ||||
Spojka | Vícekotoučová spojka se sintrovanými lamelami, samostavitelná | ||||
Brzda | Obložení vícekotoučové lamelové brzdy s ventilem pro snížení zatížení | ||||
Mechanická řazení lana | ● | ● | ● | ● | ● |
Náběhová brzda lana | ● | ● | ● | ● | ● |
Odvijení lana | ● | ○ | ● | ○ | ○ |
Sklopný štít | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ |
Ochranná mříž (dle UVV) | ● | ● | ● | ● | ● |
Kloubový hřídel | ● | ● | ● | ● | ● |
Hmotnost (cca bez lana) | 490 | 490 | 540 | 590 | 610 |
Dvoububnové lanové navijáky | P260AKTION | P272 | P285 | L286 | L2102 |
Tažná síla spodní vrstvy lana v kN | 2 x 60 | 2 x 72 | 2 x 85 | 2 x 86 | 2 x 100 |
Tažná síla horní vrstvy lana v kN | 2 x 42 | 2 x 58 | 2 x 61 | 2 x 62 | 2 x 78 |
Střední rychlost lana při 540 (m/s) | 0,57 | 0,43 | 0,43 | - | - |
Lanová kapacita Ø / mm x m | 2 x 11 x 68 | 2 x 12 x 102 | 2 x 13 x 129 | 2 x 13 x 129 | 1 x 14 x 121 |
Sériová šířka přibližovacího štítu mm | 1800 | 1800 | 2000 | 2000 | 2000 |
Kategorie tříbodového závěsu | Kategorie 2 a 3 | ||||
Řídicí jednotka | Elektrická tlačítková ovládací jednotka s magnetickým ventilem | ||||
Pohon | Mechanický přes čelní převod v olejové lázni | ||||
Spojka | Vícekotoučová spojka se sintrovanými lamelami, samostavitelná | ||||
Brzda | Obložení vícekotoučové lamelové brzdy s ventilem pro snížení zatížení | ||||
Mechanická řazení lana | ○ | ● | ● | ● | ● |
Náběhová brzda lana | ○ | ● | ● | ● | ● |
Odvijení lana | - | ○ | ○ | ● | ● |
Sklopný štít | ○ | ○ | ○ | ● | ● |
Ochranná mříž (dle UVV) | ● | ● | ● | ● | ● |
Kloubový hřídel | ● | ● | ● | ● | ● |
Hmotnost (cca bez lana) | 590 | 660 | 710 | - | - |
LOG-line
Kabelové navijáky pro 3-bodové připojení mají v Pfanzeltu dlouhou tradici, protože právě u nich začala historie společnosti Pfanzelt. Pro zvýšení bezpečnosti a usnadnění ergonomické práce nabízí Pfanzelt tuto řadu také s novým hydraulickým systémem, který minimalizuje reakční doby. Kombinace boční podpory s hydraulicky sklopným stohovacím štítem také zvyšuje světlou výšku a schopnost stohovat kamiony během spedičních prací. Řada logLINE zahrnuje čtyři jednoduché bubny a dva dvojité bubnové navijáky s tažnou silou do 12 ta délky kabelů do 200 m.



Jednobudnové navijáky | L186 | L1102 | L1110EHS | L1120 |
---|---|---|---|---|
Tažná síla spodní vrstvy lana v kN | 86 kN | 102 kN | 102 kN | 120 kN |
Tažná síla horní vrstvy lana v kN | 62 kN | 78 kN | 78 kN | 86 kN |
Lanová kapacita Ø / m x mm | Ø 13 mm x 158 m | Ø 14 mm x 121 m | Ø 15 mm x 191 m | Ø 14 mm x 121 mm |
Sériová šířka přibližovacího štítu mmshield width (standard) | 2,000 mm | 2,000 mm | 2,200 mm | 2,200 mm |
Boční parkovací podpěry | ![]() | |||
Pohon | Mechanický přes čelní převod v olejové lázni | |||
Spojka | Vícekotoučová spojka se sintrovanými lamelami, samostavitelná | |||
Brzda | Obložení vícekotoučové lamelové brzdy s ventilem pro snížení zatížení | |||
Bezdrátové ovládání | B&B F10 | B&B F10 | B&B F10 | B&B F10 |
Mechanická řazení lana | – | |||
Elektrické / hydraulické odvíjení kabelu | – | – | – | |
Náběhová brzda lana | ![]() | |||
Hydraulické odvíjení kabelu | ||||
PHS Ovladač | ||||
Sklopný štít |
Double drum cable winches | L286 | L2102 |
---|---|---|
Tažná síla spodní vrstvy lana v kN | 2 x 86 kN | 2 x 102 kN |
Tažná síla horní vrstvy lana v kN | 2 x 62 kN | 2 x 78 kN |
Lanová kapacita Ø / m | 2 x Ø 13 mm x 129 m | 1 x Ø 14 mm x 121 m |
Sériová šířka přibližovacího štítu mm | 2,200 mm | 2,200 mm |
Boční parkovací podpěry | ![]() | |
Pohon | Mechanický přes čelní převod v olejové lázni | |
Spojka | Vícekotoučová spojka se sintrovanými lamelami, samostavitelná | |
Brzda | Obložení vícekotoučové lamelové brzdy s ventilem pro snížení zatížení | |
Bezdrátový systém | B&B F10 | B&B F10 |
Mechanická řazení lana | ||
Cable infeed brake |
| |
PHS Ovládání | ||
Odvijení lana | ||
Sklopný štít |
Potřebujete pomoc s výběrem?
Kontaktujte produktového manažera.